Näe2018: Näytteilleasettaja-gallup

D&Company / Anette Norell

”Olemme täällä esittelemässä uutta IDUN-markkinointi- ja myyntisovellustamme ja kehysuutuuksiamme Efva Attling ja Tiger of Sweden -merkeiltä sekä omalta skandinaaviselta NORR-brändiltämme. Pyöreät kehykset ovat tällä hetkellä trendikkäimmät, väreistä pinnalla ovat musta, hiekka ja muut vaaleat nuden sävyt. Asiakas ensin tarkoittaa minulle hyvää palvelua, saatavuutta sekä helppoa asiointia.”

Novalens / Tiia Friberg & Katariina Mattila

”Olemme optisen alan tukkuliikkeenä maahantuoneet ja värjänneet piilolinssejä yli 35 vuoden ajan. Näe-päivillä lanseeraamme Suomen markkinoille italialaisen värillisten piilolinssien luksusbrändin DESIO:n sekä uuden hybridilinssin LCS EyeBridSilicone. Esillä on myös meidän omat luonnolliset Novalens-värisävyt sekä uutuuksina Adore ja Soleko Queen’s värilliset piilolinssit. Annoimme myös pientä esimakua markkinoille lähiaikoina tulevasta herkkäsilmäisille ja piilolinssien käyttäjille soveltuvasta ranskalaisesta Eye Care Cosmetics -apteekkimeikkisarjasta. Meille asiakas ensin tarkoittaa, että asiakkaan on helppo lähestyä meitä ja asiakkaan toiveet ohjaavat toimintaamme.”

Ocusweep / Pekka Järvinen & Markku Leinonen

”Testaamme ständillämme Ocusweep-laitteellamme kauko-, pääte- ja kontrastinäköä – luentotauoilla testiin on ollut jopa tungosta. Me laitamme asiakkaan ensin palvelun kautta. Asiakaslähtöisyyttä on esimerkiksi se, että koostamme testituloksista ammattilaisille ja kuluttajille omat raporttiversionsa. Kuluttajat saavat helposti ymmärrettävän raportin, ammattilaiset hyötyvät puolestaan pilvipalvelusta, jonka kautta tulokset saadaan heille helposti ja nopeasti. ”

Kuomed / Markus Jääskeläinen

”Olemme parin vuoden tauon jälkeen jälleen mukana Näe-päivillä. Olemme täällä kertomassa täysin automaattisesta, helppokäyttöisestä OCT laitteestamme. Suomessa näitä laitteita on tällä hetkellä kymmenisen kappaletta. Asiakas ensin on meille itsestäänselvyys – olemme yrittäjiä, joten palkkamme maksaa asiakas. Asiakkaan etu on meidän etu, joten kiinnitämme paljon huomiota asiakaspalveluun ja asiakkaiden tarpeiden huomioimiseen.

Specsavers / Marianne Lumme

”Näe-päivillä on aina ilo olla, täällä on tauoilla paljon pöhinää. Olemme täällä kertomassa erityisesti Specsavers-yrittäjyydestä sekä ketjun yhteistyöstä Näkövammaisten liiton kanssa. Asiakas ensin tarkoittaa asiakaspalvelua, laadusta välittämistä sekä yksilöllisyyttä – sitä että jokaiselle etsitään juuri hänelle paras lopputulos.”

Neonsun / Milja Tiainen

”Olemme olleet viimeksi mukana koulutuspäivillä 13 vuotta sitten, kiva olla taas täällä! Jengi on lähtenyt hyvin liikkeelle, pyöritystä on ollut. Meillä on esittelyssä kiinnostava tanskalainen uutuusmerkki Monoqool, jonka kehysten etuosa on 3D-tulostettu. Maahantuojalle asiakas ensin merkitsee jälleenmyyjien työn helpottamista opastamalla ja tarjoamalla työkaluja loppukäyttäjän kohtaamiseen – kuluttajan valinnasta on tehtävä mahdollisimman helppo!