Suomen Yrittäjät: Yrityksenä TikTokissa

Olet ehkä kuullut TikTokista, videopalvelusta, joka hurmasi ensin nuoret ja innostaa nyt aikuisiakin tuottamaan lyhyitä kekseliäitä videoklippejä. Uudehko kanava ja sen kasvanut suosio kiinnostavat tietenkin myös viestinnän ja markkinoinnin väkeä.

Tässä koulutuksessa käsittelemme TikTokia yritysnäkökulmasta ja saat vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Kenelle ja kuinka yritys voi viestiä TikTokissa?
  • Mitkä kanavan lainalaisuudet on otettava huomioon yrityssisältöä suunniteltaessa?

Koulutuksen sisältöä

  • Mikä TikTok?
  • Yrityspresenssi TikTokissa: 4 tapaa
  • Kanavatietoinen sisältösuunnittelu
  • Mainonta ja mittaaminen
  • Esimerkkejä meiltä ja maailmalta

Koulutus on suunnattu yrittäjille ja yritysten työntekijöille, jotka haluavat oppia toteuttamaan mainontaa ja markkinointia TikTokissa.

Kouluttaja Social Media Consultant Sade Yrjölä, LM Someco Oy
​​​​​​​Sade on sosiaalisen median moniosaaja, jonka intohimona on laadukkaan sisällön yhdistäminen maksettuun mainontaan. Työpöydälle kuuluukin niin mainonnan suunnittelua kuin sisällöntuotantoakin, minkä lisäksi Sade jakaa osaamistaan eteenpäin kouluttajan roolissa.

Järjestäjä: Suomen Yrittäjät

Järjestäjän kotisivu: www.yrittajat.fi

Tapahtuman kotisivu: https://www.yrittajat.fi/tapahtumat/yrityksena-tiktokissa-2/

Koulutusmuoto: verkko