
Näkemisen ja silmäterveyden toimiala on teettänyt Taloustutkimus Oy:llä haastattelututkimuksia silmä- ja piilolasien käytöstä vuodesta 2001. Tutkimus tehdään 3-4 vuoden välein.
Näkemisen ja silmäterveyden toimiala on teettänyt Taloustutkimus Oy:llä haastattelututkimuksia silmä- ja piilolasien käytöstä vuodesta 2001. Tutkimus tehdään 3-4 vuoden välein.
Vastuullisuus on megatrendi, joka vaikuttaa jatkuvasti enemmän yritystoimintaan. Kulutuspäätösten ohjautumisen lisäksi kentällä jyllää lainsäädännön muutokset, jotka tulevat mullistamaan toiminnan. Yritysmaailmassa…
Valtava hallinnollinen uudistus on saatu tehtyä ja hyvinvointialueet ovat aloittaneet toimintansa. Seuraavaksi on keskityttävä itse asiaan eli sosiaali- ja terveydenhuollon…
Helsingin Sanomien artikkelissa Minna Siltanen hämmentyi tajutessaan, että optikolle annettu lupa oli jakanut kaikki hänen terveystietonsa (17.3.2023) kiinnitettiin huomiota Kanta-palvelun…