Näkemisen ja silmäterveyden toimialan kuluttajaoikeudelliset käytännöt on nyt päivitetty ja koottu yksiin kansiin. Kattava opas antaa neuvoja kuluttajan ja optikon välisiin tilanteisiin, kaupan ja palvelun näkökulmasta. Kuluttajaoikeudelliset käytännöt määrittelevät jokaisen optikon ja silmälääkärin oikeudet ja vastuut sekä alan eettiset käytännöt. Se sisältää sopimuksen ja kaupan tekemisen käytännöt ja kertoo, miten toimia tilanteessa, jossa tuotteessa epäillään virhettä tai siitä halutaan tehdä valitus. Opas on tarkoitettu kaikille optisen alan työntekijöille Suomessa.
Kuluttajaoikeudelliset käytännöt nyt yksissä kansissa
Lue myös
Suuri sote-seminaari – Kohti kestäviä ratkaisuja
Näkeminen ja silmäterveys NÄE ry ja Lääkäripalveluyritykset LPY ry järjestävät suuren sote-seminaarin Helsingin Pörssitalolla 12.11.2024. Seminaarissa johtavat hyvinvointialueiden asiantuntijat ja…
SILMO Paris 2024 – NÄE ry:n jäsenille tarjolla Special Guest -messulippu
SILMO Paris 2024 järjestetään 20.-23.9.2024 Villepintessä, Pariisissa. Tapahtuman keskeisessä osassa ovat viimeisimmät trendit, uusimmat innovaatiot sekä tutkimus ja koulutus. NÄE…
Imatran palvelut paranevat – Synsamin asiakkaiden ei tarvitse enää ajaa Lappeenrantaan silmälasien vuoksi
Imatran palvelut saavat piristysruiskeen, kun Synsam avaa uuden optikkoliikkeen kaupunkiin. Myymälän valtti on vahva paikallisuus, sillä koko kolmihenkinen tiimi on…