Näkemisen ja silmäterveyden toimialan kuluttajaoikeudelliset käytännöt on nyt päivitetty ja koottu yksiin kansiin. Kattava opas antaa neuvoja kuluttajan ja optikon välisiin tilanteisiin, kaupan ja palvelun näkökulmasta. Kuluttajaoikeudelliset käytännöt määrittelevät jokaisen optikon ja silmälääkärin oikeudet ja vastuut sekä alan eettiset käytännöt. Se sisältää sopimuksen ja kaupan tekemisen käytännöt ja kertoo, miten toimia tilanteessa, jossa tuotteessa epäillään virhettä tai siitä halutaan tehdä valitus. Opas on tarkoitettu kaikille optisen alan työntekijöille Suomessa.
Kuluttajaoikeudelliset käytännöt nyt yksissä kansissa
Lue myös
Aluevaaleilla on kansalaisille suuri merkitys – Silmäterveydenhuolto vaatii uusia toimintatapoja
Hyvinvointialueiden haasteet vaativat uudenlaista ajattelua. Näkeminen ja silmäterveys NÄE ry esittää neljä toimenpidekokonaisuutta, joilla voidaan vastata Suomen silmäterveydenhuollon haasteisiin. Aluevaalit…
— Uutiset
Näe vuodenvaihde turvallisesti – muista suojalasit!
Tukes muistuttaa turvallisesta uudenvuoden juhlinnasta vuodenvaihteen lähestyessä. Ilotulitteiden käytöstä aiheutuu keskimäärin 15 silmävammaa joka vuodenvaihteessa. Silmävammoja voi ehkäistä hyvin yksinkertaisella…
Miksi pk-yritysten päättäjien kannattaa perehtyä VSME ESRS:ään?
Vastuullisuus ei ole enää vain suurten yritysten agendalla, vaan se on noussut myös pk-yritysten kilpailukykytekijäksi. Vaikka pk-yrityksille ei vielä ole…