Näkemisen ja silmäterveyden toimialan kuluttajaoikeudelliset käytännöt on nyt päivitetty ja koottu yksiin kansiin. Kattava opas antaa neuvoja kuluttajan ja optikon välisiin tilanteisiin, kaupan ja palvelun näkökulmasta. Kuluttajaoikeudelliset käytännöt määrittelevät jokaisen optikon ja silmälääkärin oikeudet ja vastuut sekä alan eettiset käytännöt. Se sisältää sopimuksen ja kaupan tekemisen käytännöt ja kertoo, miten toimia tilanteessa, jossa tuotteessa epäillään virhettä tai siitä halutaan tehdä valitus. Opas on tarkoitettu kaikille optisen alan työntekijöille Suomessa.
Kuluttajaoikeudelliset käytännöt nyt yksissä kansissa
Lue myös
Suuri sote-seminaari 30.10.2025 – Yhteistyö ratkaisee tulevaisuuden
Näkeminen ja silmäterveys Näe ry ja Lääkäripalveluyritykset LPY ry järjestävät suuren sote-seminaarin Helsingissä 30.10.2025. Suuri sote-seminaari kokoaa hyvinvointialueet ja alan…
Aikaansaava terveydenhuolto – Innovaatiovetoista kasvua -seminaari 16.9.2025
Helsingissä järjestettävä Aikaansaava terveydenhuolto – Innovaatiovetoista kasvua -seminaari 16.9.2025 tarjoaa ratkaisuja suomalaisten terveyden ja hyvinvoinnin vahvistamiseksi. Erikoiskaupan liitto ETU ry:n…
— Uutiset
Näe ry:n toimisto lomailee osan heinäkuuta
Näe ry:n toimiston väki lomailee heinäkuussa ja toimisto on suljettu 7.-27.7.2025. Kiireellisissä asioissa tavoitat toimitusjohtaja Panu Tastin tekstiviestillä numerosta 040…