Näkemisen ja silmäterveyden toimialan kuluttajaoikeudelliset käytännöt on nyt päivitetty ja koottu yksiin kansiin. Kattava opas antaa neuvoja kuluttajan ja optikon välisiin tilanteisiin, kaupan ja palvelun näkökulmasta. Kuluttajaoikeudelliset käytännöt määrittelevät jokaisen optikon ja silmälääkärin oikeudet ja vastuut sekä alan eettiset käytännöt. Se sisältää sopimuksen ja kaupan tekemisen käytännöt ja kertoo, miten toimia tilanteessa, jossa tuotteessa epäillään virhettä tai siitä halutaan tehdä valitus. Opas on tarkoitettu kaikille optisen alan työntekijöille Suomessa.
Kuluttajaoikeudelliset käytännöt nyt yksissä kansissa
Lue myös
Itsehoitolääkeuudistuksen tulee vahvistaa kuluttajan asemaa ja korjata kilpailuvääristymiä
Hallitus valmistelee parhaillaan itsehoitolääkkeiden myynnin vapauttamista, jolla se tavoittelee parempaa lääkkeiden saavutettavuutta ja edullisempia hintoja. Uudistuksesta käydyssä keskustelussa on painottunut…
Aurinkolasitrendit SS2025: Futurismi, retro ja digitaaliset vaikutteet muovaavat tämän kauden tyyliä
Kevään ja kesän aurinkolasitrendeille on ominaista dynaaminen yhdistelmä futurismia, retroa ja digitaalisia vaikutteita – trendit, jotka muodostuvat uuden teknologian, sosiaalisen…
Piilosetin kotimaan myyntitiimi uudistui!
Piilosetin kotimaan myyntitiimi on uudistunut osana tulevaisuuden kasvustrategiaamme. Haluamme entistä paremmin vaalia kumppanuutta asiakkaidemme kanssa ja jatkaa tulevaisuuden missiomme saavuttamista…