Näkemisen ja silmäterveyden toimialan kuluttajaoikeudelliset käytännöt on nyt päivitetty ja koottu yksiin kansiin. Kattava opas antaa neuvoja kuluttajan ja optikon välisiin tilanteisiin, kaupan ja palvelun näkökulmasta. Kuluttajaoikeudelliset käytännöt määrittelevät jokaisen optikon ja silmälääkärin oikeudet ja vastuut sekä alan eettiset käytännöt. Se sisältää sopimuksen ja kaupan tekemisen käytännöt ja kertoo, miten toimia tilanteessa, jossa tuotteessa epäillään virhettä tai siitä halutaan tehdä valitus. Opas on tarkoitettu kaikille optisen alan työntekijöille Suomessa.
Kuluttajaoikeudelliset käytännöt nyt yksissä kansissa
Lue myös
Miksi pk-yritysten päättäjien kannattaa perehtyä VSME ESRS:ään?
Vastuullisuus ei ole enää vain suurten yritysten agendalla, vaan se on noussut myös pk-yritysten kilpailukykytekijäksi. Vaikka pk-yrityksille ei vielä ole…
— Uutiset
NÄE ry:n toivottaa ihanaa joulunaikaa!
NÄE ry on joulumuistamisten sijaan tehnyt lahjoituksen Bror Biese -stipendirahastoon. Rahastosta jaetaan vuosittain stipendejä valmistuville optometristeille, optisen alan myyjille sekä…
NÄE2025 Optometriapäivät – Ilmoittautuminen on nyt auki!
NÄE2025 Optometriapäivät järjestetään Helsingissä 14.–15.3.2025. Vuoden teema on kliiniset ohjeet. Tarjolla on huippuasiantuntijoiden luentoja, käytännönläheisiä työpajoja sekä mahdollisuus kartuttaa jopa…