Näkemisen ja silmäterveyden toimialan kuluttajaoikeudelliset käytännöt on nyt päivitetty ja koottu yksiin kansiin. Kattava opas antaa neuvoja kuluttajan ja optikon välisiin tilanteisiin, kaupan ja palvelun näkökulmasta. Kuluttajaoikeudelliset käytännöt määrittelevät jokaisen optikon ja silmälääkärin oikeudet ja vastuut sekä alan eettiset käytännöt. Se sisältää sopimuksen ja kaupan tekemisen käytännöt ja kertoo, miten toimia tilanteessa, jossa tuotteessa epäillään virhettä tai siitä halutaan tehdä valitus. Opas on tarkoitettu kaikille optisen alan työntekijöille Suomessa.
Kuluttajaoikeudelliset käytännöt nyt yksissä kansissa
Lue myös
— Uutiset
Ihanaa joulunaikaa! Näe ry lahjoittaa Bror Biese -stipendirahastoon – toimisto suljettuna 22.12.–6.1.
Näe ry on joulumuistamisten sijaan tehnyt lahjoituksen Bror Biese -stipendirahastoon. Rahastosta jaetaan vuosittain stipendejä valmistuville optometristeille, optisen alan myyjille sekä…
Silmien väsyminen heijastuu koko kehoon
Tietotyön parissa vietetty aika on lisääntynyt selvästi viime vuosina, ja sekä työ- että vapaa-aikamme kuluu usein erilaisten ruutujen äärellä. Pitkään…
Tätä silmäongelmaa ei ratkaista loputtomalla tipparumballa – peräti 60 %:lla Instrumentariumin Kuivasilmäklinikan asiakkaista oireiden syyksi paljastuu silmäluomissa villiintynyt talipunkki
Oletko yksi miljoonista suomalaisista, jotka kärsivät kuivista silmistä? Saatat hoitaa silmiäsi väärillä hoitokeinoilla – tai jopa pahentaa oireitasi. Peräti 60…