Näkemisen ja silmäterveyden toimialan kuluttajaoikeudelliset käytännöt on nyt päivitetty ja koottu yksiin kansiin. Kattava opas antaa neuvoja kuluttajan ja optikon välisiin tilanteisiin, kaupan ja palvelun näkökulmasta. Kuluttajaoikeudelliset käytännöt määrittelevät jokaisen optikon ja silmälääkärin oikeudet ja vastuut sekä alan eettiset käytännöt. Se sisältää sopimuksen ja kaupan tekemisen käytännöt ja kertoo, miten toimia tilanteessa, jossa tuotteessa epäillään virhettä tai siitä halutaan tehdä valitus. Opas on tarkoitettu kaikille optisen alan työntekijöille Suomessa.
Kuluttajaoikeudelliset käytännöt nyt yksissä kansissa
Lue myös
Piilolinssit – täydellinen matkakumppani hiihtolomailijoille
Piilolinssit ovat mukava, käytännöllinen ja turvallinen vaihtoehto näönkorjaukseen erityisesti urheillessa, ulkoillessa sekä kaikessa vauhdikkaassa puuhassa, jossa silmälasit tuntuvat häiritsevän menoa….
Specsavers edistää silmänterveyspalveluiden saavutettavuutta – lanseeraa uuden näöntutkimusteknologian markkinoiden alhaisimpaan hintaan kaikissa Suomen myymälöissään
Silmien tarkan OCT-valokerroskuvauksen avulla optikot voivat havaita silmäsairauksien merkit jo ennen oireiden ilmestymistä, mikä auttaa ohjaamaan asiakkaat aiemmin hoitoon. Tutkimus…
Elinkeinoelämän järjestöt: kolme konkreettista ratkaisua soteen
Kevään vaaleissa päätetään tulevien vuosien sosiaali- ja terveydenhuollosta alueilla. Hyvinvointialueilla ja niiden päättäjillä on suuria haasteita ratkottavanaan, mutta onneksi ratkaisujakin…